Stížnosti

1. Záruční reklamace.

1.1. Na všechny výrobky nabízené v Obchodě se vztahuje záruka výrobce platná na území Polské republiky,

1.2. Záruční doba na Výrobky je 24 měsíců a počítá se od data dodání Výrobku Zákazníkovi,

1.3. dokladem opravňujícím k záruční ochraně je záruční list nebo doklad o koupi,

1.4. údaje o ručiteli, údaje o zboží, na které se vztahuje záruka, údaje o době trvání a podmínkách záruky, jakož i o právech zákazníka vyplývajících ze záruky - jsou uvedeny v záručním listu přiloženém k výrobku nebo jsou k dispozici na internetových stránkách obchodu,

1.5. Záruka nevylučuje práva Spotřebitele a subjektu uvedeného v § 10 Obchodních podmínek z důvodu nesouladu Výrobku s Kupní smlouvou, jak jsou definována v zákoně o právech spotřebitelů, která Spotřebiteli a subjektu uvedenému v § 10 náleží ze zákona.

2. Reklamace záruky.

2.(1) Základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči zákazníkovi, který je spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 obchodních podmínek, za nesoulad výrobku s kupní smlouvou je stanoven zákonem o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014.,

2.2. Základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči zákazníkovi, který je podnikatelem uvedeným v § 9, v rámci záruky jsou stanoveny v zákoně o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964.,

2.(3) Prodávající odpovídá Zákazníkovi, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Obchodních podmínek, za nesoulad Výrobku se smlouvou, který existoval v době dodání Výrobku a který se projeví do 2 let od této doby, pokud doba použitelnosti Výrobku stanovená Prodávajícím nebo osobami jednajícími jménem Prodávajícího není delší,

2.4. upozornění na nesoulad výrobku se smlouvou a příslušnou žádost lze zaslat e-mailem na adresu: sklep@sportowestyle.pl nebo písemně na následující adresu: handlowa 2/3, 34-480 Jablonka,

2.5. Ve výše uvedené písemné nebo elektronické zprávě by mělo být uvedeno co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu stížnosti, zejména povaha a datum nesrovnalosti a kontaktní údaje. Poskytnuté informace prodejci usnadní a urychlí vyřízení stížnosti,

2.6. Pro účely posouzení nesrovnalostí a nesouladu výrobku se smlouvou jsou spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 obchodních podmínek povinni zpřístupnit výrobek prodávajícímu a prodávající je povinen si jej na své náklady vyzvednout,

2.(7) Prodávající je povinen na žádost zákazníka reagovat bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od uplatnění reklamace,

2.(8) V případě reklamace Zákazníka, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Obchodních podmínek - neprojednání reklamace do 14 dnů od jejího podání se rovná jejímu přijetí,

2.(9) Zákazník může v první řadě požadovat, aby Prodávající Produkt vyměnil nebo opravil. Snížení ceny a odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat pouze v případech uvedených v zákoně o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014. případy (m.na adrese. pokud je nesoulad zboží se smlouvou značný, pokud prodávající odmítl uvést zboží do souladu se smlouvou nebo pokud nesoulad zboží se smlouvou trvá navzdory tomu, že se prodávající pokusil uvést zboží do souladu se smlouvou),

2.10. v souvislosti s oprávněnou reklamací Zákazníka, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Obchodních podmínek, Prodávající přiměřeně:

a) uhradit náklady na výměnu a opětovné dodání výrobku,

b) uhradit náklady na opravu a opětovné dodání výrobku,

c) snížit cenu výrobku (snížená cena musí být v poměru ceny zboží v souladu se smlouvou ke zboží, které není v souladu se smlouvou) a vrátit spotřebiteli nebo subjektu uvedenému v § 10 hodnotu snížené ceny nejpozději do 14 dnů od obdržení oprávněného prohlášení tohoto spotřebitele nebo subjektu uvedeného v § 10 o snížení ceny,

d) v případě oprávněného odstoupení od smlouvy spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 jim vrátit cenu výrobku nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí vráceného zboží nebo dokladu o jeho vrácení. V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 povinen neprodleně vrátit zboží prodávajícímu na jeho náklady,

2.11. odpověď na stížnost se poskytuje v papírové podobě nebo na jiném trvalém nosiči, např. e-mailem nebo SMS.

pixel