Předpisy obchodu

§ 1 OBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Obchod www.sportowestyle.pl funguje za podmínek stanovených v těchto Pravidlech.
  2. Řád specifikuje podmínky pro uzavírání a ukončování smluv o prodeji produktů a reklamační řízení, dále druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky Obchodem www.sportowestyle.pl, pravidla pro poskytování těchto služeb a podmínky pro uzavírání a ukončování smluv o poskytování elektronických služeb.
  3. Každý Příjemce služeb je po provedení kroků k využívání Elektronických služeb obchodu www.sportowestyle.pl povinen dodržovat ustanovení těchto Pravidel.
  4. V záležitostech neupravených v těchto Pravidlech platí následující ustanovení:

    4.1. zákon o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (Sbírka zákonů č. 144, pol. 1204, v platném znění),
    4.2. Zákon o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014 (Sbírka zákonů z roku 2014, pol. 827),
    4.3. zákon o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů ze dne 23.9.2016 (Sbírka zákonů z roku 2016, pol. 1823),
    4.4. Občanský zákoník ze dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů č. 16, položka 93, ve znění pozdějších předpisů) a další relevantní ustanovení polského práva.

§ 2 DEFINICE OBSAŽENÉ V PRAVIDLECH

  1. REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ – formulář dostupný na webových stránkách www.sportowestyle.pl umožňující vytvoření Účtu.
  2. OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ – formulář dostupný na webových stránkách www. sportstyle.pl vám umožní zadat objednávku.
  3. ZÁKAZNÍK – Příjemce služby, který má v úmyslu uzavřít nebo uzavřel kupní smlouvu s Prodávajícím.
  4. SPOTŘEBITEL – fyzická osoba, která uzavírá s podnikatelem právní obchod, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.
  5. PODNIKATEL - fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající nebo odbornou činnost vlastním jménem.
  6. ÚČET - označen individuálním jménem (login) a heslem, soubor zdrojů v IT systému Poskytovatele služby, ve kterém jsou shromažďována data Příjemce služby, včetně informací o zadaných Objednávkách.
  7. NEWSLETTER – Elektronická služba umožňující Uživateli Služby přihlásit se k odběru a dostávat bezplatné informace od Poskytovatele služby týkající se Obchodu a Produktů v něm dostupných na e-mailovou adresu poskytnutou Uživatelem Služby.
  8. CHAT – Elektronická služba zpřístupněná Uživatelům služby umožněním konverzací mezi Uživateli služby a Poskytovatelem služby prostřednictvím Messengeru.
  9. PRODUKT – movitá věc nebo služba dostupná v Obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
  10. PŘEDPISY - tento řád Obchodu.
  11. OBCHOD – Internetový obchod Poskytovatele služeb provozovaný na adrese www.sportowestyle.pl.
  12. PRODEJCE, POSKYTOVATEL SLUŽEB - Marcin Wysocki podnikající pod názvem WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT zapsán do Centrálního registru a informací o hospodářské činnosti Polské republiky vedeném ministrem odpovědným za ekonomiku, místo podnikání a adresa pro doručování: ul. . Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP: 7361560468, REGON: 120757397, adresa elektronické pošty: sklep@emwu-sport.pl, telefonní číslo: 538 445 663.
  13. SYSTÉM NÁZORU – Elektronická služba zpřístupněná Zákazníkům Poskytovatelem služby, která umožňuje zveřejňování názorů na Produkty.
  14. PRODEJNÍ SMLOUVA - Smlouva o prodeji produktu uzavřená mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím Obchodu.
  15. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronicky Poskytovatelem služby Příjemci služby prostřednictvím Obchodu.
  16. PŘÍJEMCE SLUŽBY – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, využívající Elektronickou službu.
  17. OBJEDNÁVKA - projev vůle zákazníka představující nabídku na uzavření smlouvy o prodeji produktu s prodávajícím.
  18. CENA – hodnota vyjádřená v peněžních jednotkách, kterou je Zákazník povinen zaplatit Prodávajícímu za Produkt.

§ 3 INFORMACE O PRODUKTECH A JEJICH OBJEDNÁVÁNÍ

  1. Obchod www.sportowestyle.pl provádí maloobchodní a velkoobchodní prodej Produktů přes internet.
  2. Produkty nabízené v obchodě jsou nové, v souladu se smlouvou a byly legálně uvedeny na polský trh.
  3. Informace dostupné na webových stránkách Obchodu nepředstavují nabídku ve smyslu zákona. Zákazník odesláním Objednávky podává nabídku ke koupi konkrétního Produktu za podmínek uvedených v jeho popisu.
  4. Cena Produktu zobrazená na webových stránkách Obchodu je uvedena v polských zlotých (PLN) a zahrnuje všechny komponenty včetně DPH. Cena nezahrnuje náklady na doručení.
  5. Cena Produktu zobrazená na webových stránkách Obchodu je závazná v okamžiku, kdy Zákazník zadá Objednávku. Tato cena se nezmění bez ohledu na změny cen v Obchodě, které se mohou objevit v souvislosti s jednotlivými Produkty poté, co Zákazník zadá Objednávku.
  6. Prodávající jasně informuje zákazníky o jednotkových cenách a akcích a slevách cen produktů. Prodávající kromě informace o slevě Produktu zobrazuje nejnižší Cenu tohoto Produktu, která byla platná v období 30 dnů před zavedením slevy, a pokud je Produkt nabízen k prodeji v období kratším než 30 dnů. - Prodávající zobrazuje nejnižší Cenu Produktu, která byla platná v období ode dne zahájení slevy nabízení tohoto Produktu k prodeji do data zavedení slevy.
  7. Objednávky lze zadávat:

    7.1 prostřednictvím webové stránky pomocí objednávkového formuláře (obchod www.sportowestyle.pl) - 24 hodin denně po celý rok,

  8. Pro zadání Objednávky není Zákazník povinen registrovat Účet v Obchodě.
  9. Podmínkou pro zadání Objednávky v Obchodě Zákazníkem je přečíst si Pravidla a přijmout jejich ustanovení v okamžiku zadání Objednávky.
  10. Obchod zpracovává Objednávky zadané od pondělí do pátku během otevírací doby Prodejny, tedy od 09:00 do 17:00 v pracovní dny. Objednávky provedené v pracovní dny poté 18:00, v sobotu, neděli a svátky, bude zpracována následující pracovní den.
  11. Produkty ve výprodeji (výprodeji) mají omezený počet kusů a Objednávky na ně budou vyřizovány v pořadí, v jakém byly přijaty do vyčerpání zásob daného Produktu.

§ 4 UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Pro uzavření Kupní smlouvy je nutné, aby Zákazník předem provedl Objednávku způsoby poskytovanými Prodávajícím v souladu s § 3 body 6 a 8 Pravidel.
  2. Po odeslání objednávky prodávající neprodleně potvrdí její přijetí.
  3. Potvrzení přijetí Objednávky uvedené v bodě 2 tohoto odstavce zavazuje Zákazníka k jeho Objednávce. Potvrzení přijetí Objednávky probíhá zasláním e-mailu.
  4. Potvrzení o přijetí Objednávky obsahuje:

    4.1. potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky,
    4.2. formulář pro odstoupení od smlouvy,
    4.3. tohoto Řádu obsahující informace o právu odstoupit od smlouvy.

  5. Po ověření Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí přijetí Objednávky k vyřízení zasláním e-mailu. Potvrzení přijetí Objednávky k provedení zavazuje Zákazníka k jeho Objednávce.
  6. Jakmile Zákazník obdrží e-mail uvedený v bodě 5 tohoto odstavce, dojde k uzavření Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
  7. Každá kupní smlouva bude potvrzena dokladem o koupi (fakturou s DPH), který bude připojen k produktu a/nebo zaslán e-mailem na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávkovém formuláři.

§ 5 ZPŮSOBY PLATBY

  1. Prodávající poskytuje následující způsoby platby:

    1.1. platba klasickým převodem na bankovní účet prodávajícího,
    1.2. platba prostřednictvím elektronického platebního styku,
    1.3. platba na dobírku dodavateli, tedy za tzv dobírka.

  2. V případě platby klasickým převodem by měla být platba provedena na číslo bankovního účtu: 91 1140 2017 0000 4602 1301 3403 (Bank Mbank SA) WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT, ul. Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP: 7361560468. Do názvu převodu zadejte „Číslo objednávky...“.

    Objednané produkty jsou rezervovány po dobu 48 hodin od nákupu, poté již produkty nemusí být dostupné.

  3. V případě platby prostřednictvím elektronického platebního systému provede Zákazník platbu před zahájením realizace Objednávky. Elektronický platební systém umožňuje provádět platby kreditní kartou nebo rychlým převodem z vybraných polských bank.
  4. V případě platby na dobírku je zásilka odeslána po ověření správnosti adresních údajů. Zákazník je povinen uhradit Objednávku a vyzvednout Produkt u dodavatele.
  5. Zákazník je povinen uhradit cenu dle Kupní smlouvy do 1 pracovního dne ode dne jejího uzavření, pokud Kupní smlouva nestanoví jinak.
  6. Pokud zvolíte platby popsané v bodech 1.1 a 1.2 tohoto odstavce, bude Produkt odeslán až po zaplacení.

§ 6 CENA, TERMÍN A ZPŮSOB DODÁNÍ PRODUKTU

  1. Náklady na dodání produktu, které hradí zákazník, jsou stanoveny během procesu zadávání objednávky a závisí na zvoleném způsobu platby a způsobu dodání zakoupeného produktu.
  2. Termín dodání Produktu zahrnuje čas dokončení Produktu a termín dodání Produktu přepravcem:

    2.1. Doba pro dokončení Produktů je 1 pracovní den od okamžiku:
    a) připsání peněžních prostředků zaplacených na základě kupní smlouvy na účet Prodávajícího, nebo
    b) kladné autorizace transakce elektronickým platebním systémem, nebo
    c) přijetí Objednávku k provedení Prodávajícím v případě volby dobírky.
    2.2. Doručení Produktů tvořících movité věci dopravcem probíhá v době deklarované dopravcem, tj. do 3 pracovních dnů od okamžiku odeslání zásilky (doručování probíhá pouze v pracovní dny, kromě sobot, nedělí a svátků).

  3. Produkty zakoupené v obchodě jsou zasílány pouze v rámci Polska prostřednictvím Poczta Polska nebo kurýrní společnosti.
  4. Zákazník si může vyzvednout Produkty zakoupené v Obchodě osobně po kontaktování e-mailem nebo telefonicky.

§ 7 REKLAMACE VÝROBKU

  1. Záruční reklamace.

    1.1. Na všechny Produkty nabízené v Obchodě se vztahuje záruka výrobce platná v Polské republice,
    1.2. záruční doba na Produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne dodání Produktu Zákazníkovi,
    1.3. dokladem opravňujícím k záruční ochraně je záruční list nebo doklad o koupi,
    1.4. údaje o ručiteli, podrobné informace o zboží, na které se vztahuje záruka, údaje o trvání a podmínkách záruky, jakož i o právech Zákazníka ze záruky – obsaženy v záručním listu přiloženém k Produktu nebo dostupném na webových stránkách Obchodu,
    1.5 . záruka nevylučuje práva Spotřebitele a subjektu uvedeného v § 10 Nařízení z důvodu nesouladu Produktu s Kupní smlouvou uvedenou v Zákoně o právech spotřebitele, která Spotřebitel a subjekt uvedený v § 10 jsou oprávněni ze zákona.

  2. Záruční reklamace.

    2.1. Základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Nařízení, z důvodu nesouladu Produktu se smlouvou, jsou uvedeny v zákoně o právech spotřebitele z května. 30, 2014,
    2.2. základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči zákazníkovi podnikateli uvedenému v § 9 v rámci záruky jsou uvedeny v zákoně občanského zákoníku ze dne 23. dubna 1964,
    2.3. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Nařízení za nesoulad Produktu se smlouvou existující v době dodání Produktu a zveřejněný do 2 let od tohoto okamžikem, pokud není datum expirace Produktu určené Prodávajícím nebo osobami jednajícími jeho jménem delší,
    2.4. oznámení o nesouladu Produktu se smlouvou a podání příslušné žádosti lze provést e-mailem na adresu: sklep@sportowestyle.pl nebo písemně na adresu: ul. Handlowa 2/3, 34-480 Jabłonka,
    2.5. výše uvedená zpráva v písemné nebo elektronické podobě by měla obsahovat co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu reklamace, zejména druh a datum vzniku nesrovnalosti a kontaktní údaje. Uvedené informace výrazně usnadní a urychlí projednání reklamace prodávajícím,
    2.6. k posouzení nesrovnalostí a nesouladu Produktu se smlouvou je Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Nařízení povinen Produkt Prodávajícímu zpřístupnit a Prodávající je povinen si jej na své náklady vyzvednout. ,
    2.7. Prodávající odpoví na žádost Zákazníka neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace,
    2.8. V případě reklamace Zákazníka, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Řádu - neprojednání reklamace do 14 dnů od jejího uplatnění se rovná jejímu přijetí,
    2.9. Zákazník může požadovat, aby byl Produkt nejprve vyměněn nebo opraven Prodávajícím. Zákazník může požadovat slevu z ceny a odstoupení od smlouvy pouze v případech uvedených v zákoně o právech spotřebitele ze dne 30. května 2014 (včetně případů, kdy je nesoulad zboží se smlouvou podstatný, kdy prodávající odmítl přivézt zboží ve shodě se smlouvou nebo pokud rozpor zboží se smlouvou trvá i přes snahu prodávajícího uvést zboží do souladu se smlouvou),
    2.10. v souvislosti s oprávněnou reklamací Zákazníka, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Nařízení, Prodávající resp.:
    a) hradí náklady na výměnu a opětovné dodání Produktu,
    b) hradí náklady na opravu a opětovné dodání produktu,
    c) sníží cenu Produktu (snížená cena musí být v poměru ceny zboží v souladu se smlouvou a zboží v rozporu se smlouvou) a vrátí hodnotu snížené ceny Spotřebiteli nebo subjektu uvedenému v § 10 nejpozději do 14 dnů od obdržení oprávněného prohlášení Spotřebitele nebo subjektu uvedeného v § 10 o snížení ceny,
    d) v případě oprávněného odstoupení od smlouvy Spotřebitelem popř. subjekt uvedený v § 10 - vrátí cenu Produktu nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení vráceného zboží nebo dokladu o jeho vrácení. Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 je v případě odstoupení od smlouvy povinen neprodleně vrátit zboží prodávajícímu na náklady prodávajícího,
    2.11. odpověď na reklamaci je poskytnuta na papíře nebo na jiném trvalém nosiči, např. e-mailem nebo SMS.

§ 8 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. S výhradou bodu 10 tohoto odstavce může Zákazník, který je zároveň Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Nařízení, který uzavřel smlouvu na dálku, od ní odstoupit bez udání důvodů předložením příslušného prohlášení do 30 dnů. Ke splnění této lhůty stačí odeslat prohlášení o odstoupení od smlouvy poskytnuté Obchodem.
  2. V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva považuje za neuzavřenou a Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Pravidel je povinen vrátit Produkt Prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené prodávajícím. Prodávající si jej vyzvedne neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne, kdy od smlouvy odstoupil, pokud Prodávající nenabídl, že si Produkt vyzvedne sám. Pro dodržení lhůty stačí vrátit Produkt před uplynutím jeho platnosti.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy je třeba produkt vrátit na adresu: ul. Handlowa 2/3, 34-480 Jablonka.
  4. Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Nařízení odpovídá za snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho užití nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu, ledaže Prodávající neinformoval Spotřebitele ani subjekt uvedený v § 10 o způsobu a lhůtě pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy a vzorovém formuláři pro odstoupení od smlouvy. Za účelem zjištění povahy, vlastností a fungování Produktů by měl Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Nařízení s Produkty zacházet a kontrolovat je pouze stejným způsobem, jakým by to mohl provést ve stacionární prodejně.
  5. S výhradou bodů 6 a 8 tohoto odstavce vrátí Prodávající hodnotu Produktu spolu s jeho náklady na dodání stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, pokud Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Nařízení výslovně souhlasila s jiným způsobem vrácení, který jim nenese žádné náklady. S výhradou bodu 7 tohoto odstavce bude vrácení provedeno neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od okamžiku, kdy prodávající obdrží prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy.
  6. Pokud si Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Pravidel zvolil jiný způsob dodání Produktu, než je nejlevnější standardní způsob dodání nabízený Obchodem, není Prodávající povinen uhradit jim dodatečné náklady, které mu tím vznikly.
  7. Pokud Prodávající nenabídl, že si Produkt od Spotřebitele nebo subjektu uvedeném v § 10 Nařízení vyzvedne sám, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud věc nebude přijata zpět nebo doručena Spotřebitelem nebo Spotřebitelem. subjekt uvedený v § 10. Předpisy, doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.
  8. Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Řádu, který odstoupí od kupní smlouvy v souladu s bodem 1 tohoto odstavce, nese pouze náklady na vrácení Produktu Prodávajícímu.
  9. Třicetidenní lhůta, ve které může Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Nařízení odstoupit od smlouvy, se počítá takto:

    9.1. u smlouvy, na jejímž základě Prodávající vydá Produkt a je povinen převést jeho vlastnické právo - ode dne, kdy Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Pravidel (nebo jím určená třetí osoba jiná než dopravce) převzal držení Produktu,
    9.2. u smlouvy, která zahrnuje mnoho Produktů, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech – od převzetí posledního Produktu, jeho šarže nebo části
    9.3. u smlouvy o pravidelném doručování Produktu po stanovenou dobu – od převzetí prvního Produktu,
    9.4. u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.

  10. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Pravidel v případě Kupní smlouvy:

    10.1, ve které je předmětem služby neprefabrikovaná věc, vyrobená podle podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k individuálním potřebám spotřebitele,
    10.2 ve kterém je předmětem výhody věc dodaná v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání,
    10.3 ve kterém jsou předmětem služby věci, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi,
    10.4 za poskytování služeb, za které je Spotřebitel povinen platit cenu, má-li podnikatel plně plnil službu s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením čerpání služby informován, že poté, co podnikatel službu splní, ztratí právo na odstoupení od smlouvy a vzal to na vědomí,
    10.5. jehož předmětem služby je věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost.

  11. Prodávající i zákazník mají právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud druhá strana nesplní svůj závazek v přesně stanovené lhůtě.

§ 9 USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ (B2B)

  1. Tento odstavec obsahuje ustanovení týkající se pouze podnikatelů, kteří nejsou chráněni podle zákona o právech spotřebitelů uvedeného v § 10 Nařízení.
  2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se zákazníkem, který není spotřebitelem, do 14 pracovních dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od kupní smlouvy v tomto případě může proběhnout bez udání důvodu a nezakládá žádné nároky ze strany zákazníka, který není spotřebitelem, vůči prodávajícímu.
  3. Prodávající má právo omezit způsoby platby dostupné zákazníkům, kteří nejsou spotřebiteli, včetně požadavku na platbu části nebo celé prodejní ceny předem, bez ohledu na způsob platby zvolený zákazníkem a skutečnost, že došlo k uzavření kupní smlouvy.
  4. Výhody a břemena související s Produktem a riziko náhodné ztráty nebo poškození Produktu přecházejí na Zákazníka, který není Spotřebitelem, jakmile Prodávající vydá Produkt přepravci. Prodávající v takovém případě neodpovídá za ztrátu, ztrátu nebo poškození Produktu vzniklé od okamžiku převzetí Produktu k přepravě až do jeho doručení Zákazníkovi, jakož i za jakékoli zpoždění přepravy zásilky.
  5. Je-li Produkt Zákazníkovi zasílán prostřednictvím přepravce, je Zákazník, který není Spotřebitelem, povinen prohlédnout zásilku v době a způsobem obvyklým pro zásilky tohoto typu. Zjistí-li, že došlo ke ztrátě nebo poškození Produktu během přepravy, je povinen provést veškeré úkony potřebné ke zjištění odpovědnosti dopravce.
  6. Poskytovatel služeb může vypovědět smlouvu o poskytování Elektronických služeb s okamžitou účinností a bez udání důvodů zasláním výpovědi Příjemci služby, který není Spotřebitelem.

§ 10 USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ S PRÁVEMI SPOTŘEBITELE

  1. Na podnikatele provozujícího živnostenskou činnost (tento odstavec se nevztahuje na obchodní společnosti) se vztahuje ochrana daná zákonem o právech spotřebitelů za předpokladu, že smlouva, kterou uzavírá s prodávajícím, přímo souvisí s jeho podnikatelskou činností, avšak obsah z této smlouvy vyplývá, že pro něj neexistuje odborná povaha vyplývající zejména z předmětu jeho podnikatelské činnosti.
  2. Osoba provozující podnikatelskou činnost uvedenou v bodě 1 tohoto odstavce je chráněna pouze v rozsahu:

    2.1. zakázaná smluvní ujednání,
    2.2. odpovědnost za nesoulad Produktu se smlouvou,
    2.3. právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku,
    2.4. pravidla týkající se smlouvy o dodání digitálního obsahu nebo digitální služby.

  3. Podnikatel uvedený v bodě 1 tohoto odstavce ztrácí svá práva na ochranu spotřebitele, pokud je kupní smlouva, kterou uzavřel s prodávajícím, odborné povahy, která je ověřena na základě zápisu podnikatele v Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti. Polské republiky, zejména tam uvedené kódy polské klasifikace činností.
  4. Na podnikatele uvedené v bodě 1 tohoto odstavce se nevztahuje institucionální ochrana poskytovaná spotřebitelům okresními ombudsmany spotřebitelů a předsedou Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele.

§ 11 DRUH A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB

  1. Poskytovatel služeb umožňuje prostřednictvím Obchodu využívání Elektronických služeb, jako jsou:

    1.1. uzavírání smluv o prodeji produktů,
    1.2. vedení Účtu v Obchodě,
    1.3. Systém zpětné vazby,
    1.4. Newsletter,
    1.5. Povídání.

  2. Poskytování Elektronických služeb Uživatelům služeb v Obchodě probíhá za podmínek uvedených v Pravidlech.
  3. Poskytovatel služeb má právo zveřejňovat reklamní obsah na webových stránkách Obchodu. Tento obsah tvoří nedílnou součást obchodu a materiálů v něm prezentovaných.

§ 12 PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ A UZAVŘENÍ SMLOUV O POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB

  1. Poskytování Elektronických služeb uvedených v § 11 bod 1 Pravidel Poskytovatelem služby je bezplatné.
  2. Doba, na kterou se smlouva uzavírá:

    2.1. smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívající v umožnění podání Objednávky v Obchodě se uzavírá na dobu určitou a zaniká okamžikem podání Objednávky nebo ukončením zadávání Uživatelem Služby,
    2.2. smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívajících ve vedení Účtu v Obchodě se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouva je uzavřena odesláním vyplněného Registračního formuláře Příjemcem služby,
    2.3. smlouva o poskytování Elektronické služby s využitím Názorového systému se uzavírá na dobu určitou a zaniká zveřejněním stanoviska nebo ukončením využívání Služby Příjemcem služby,
    2.4. smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívajících v užívání Newsletteru se uzavírá na dobu neurčitou,
    2.5. smlouva o poskytování Elektronických služeb s využitím Chatu se uzavírá na dobu určitou a zaniká, když Uživatel Služby přestane tuto Službu používat.

  3. Technické požadavky nutné pro spolupráci s IT systémem používaným Poskytovatelem služby:

    3.1. počítač (nebo mobilní zařízení) s přístupem na internet,
    3.2. přístup k e-mailu,
    3.3. webový prohlížeč,
    3.4. povolení cookies a Javascriptu ve webovém prohlížeči.

  4. Příjemce služby je povinen používat Obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrou praxí, s ohledem na respektování osobních práv a práv duševního vlastnictví třetích stran.
  5. Příjemce služby je povinen zadat údaje odpovídající skutečnému stavu.
  6. Příjemce služby má zakázáno poskytovat nezákonný obsah.

§ 13 REKLAMACE TÝKAJÍCÍ SE POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB

  1. Stížnosti související s poskytováním Elektronických služeb prostřednictvím Obchodu může Příjemce služby podávat prostřednictvím e-mailu na adresu: sklep@emwu-sport.pl.
  2. Ve výše uvedené e-mailové zprávě prosím uveďte co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu reklamace, zejména druh a datum vzniku nesrovnalosti a kontaktní údaje. Uvedené informace výrazně usnadní a urychlí vyřízení reklamace ze strany Poskytovatele služby.
  3. Poskytovatel služeb reklamaci posoudí neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne oznámení.
  4. Odpověď Poskytovatele služby na reklamaci je zaslána na e-mailovou adresu Uživatele Služby uvedenou v reklamaci nebo jiným způsobem uvedeným Uživatelem Služby.

§ 14 PODMÍNKY UKONČENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB

  1. Ukončení smlouvy o poskytování Elektronických služeb:

    1.1. Smlouvu o poskytování Elektronických služeb nepřetržitého a neurčitého charakteru (vedení Účtu, Newsletteru) lze vypovědět.
    1.2. Příjemce služby může smlouvu s okamžitou účinností a bez udání důvodů vypovědět zasláním příslušného prohlášení e-mailem na následující adresu: sklep@emwu-sport.pl
    1.3. Poskytovatel služby může vypovědět smlouvu o poskytování Elektronických služeb nepřetržitého a neurčitého charakteru v případě, že Uživatel služby porušuje Pravidla, zejména když poskytuje nezákonný obsah po neúčinné předchozí výzvě k zastavení porušování a stanovení přiměřené lhůty. Smlouva v takovém případě zaniká uplynutím 7 dnů ode dne podání projevu vůle ji vypovědět (výpovědní lhůta).
    1.4. Výpovědí dochází k zániku právního vztahu s budoucí účinností.

  2. Poskytovatel služby a Příjemce služby mohou smlouvu o poskytování Elektronických služeb kdykoli vypovědět po vzájemné dohodě stran.

§ 15 DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ

  1. Veškerý obsah zveřejněný na webových stránkách www.sportowestyle.pl je chráněn autorským právem a (s výhradou § 15 bod 3 a prvky zveřejněné příjemci služeb, používané na základě licence, převodu ekonomických autorských práv nebo spravedlivého použití) jsou majetkem Marcin Wysocki provozující podnikatelskou činnost pod obchodním jménem WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT, ul. Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP: 7361560468, REGON: 120757397. Příjemce služby je plně odpovědný za jakoukoli škodu způsobenou poskytovateli služeb v důsledku použití jakéhokoli obsahu webových stránek www.sportowestyle.pl, bez souhlas Poskytovatele služby.
  2. Jakékoli použití jakéhokoli prvku tvořícího obsah webových stránek www.sportowestyle.pl kýmkoli bez výslovného písemného souhlasu poskytovatele služeb představuje porušení autorských práv poskytovatele služeb a má za následek občanskoprávní a trestní odpovědnost.
  3. Všechny obchodní názvy, názvy produktů, názvy společností a jejich loga použité na webových stránkách obchodu www.sportowestyle.pl patří jejich vlastníkům a slouží pouze pro účely identifikace. Mohou to být registrované ochranné známky. Všechny materiály, popisy a fotografie prezentované na webových stránkách obchodu www.sportowestyle.pl slouží pro informační účely.

§ 16 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu jsou uzavírány v souladu s polským právem.
  2. V případě nesouladu kterékoli části Nařízení s platným právem se místo napadeného ustanovení Nařízení použijí příslušná ustanovení polského práva.
  3. Případné spory z kupní smlouvy mezi Obchodem a Spotřebiteli budou řešeny nejprve jednáním se záměrem spor smírně ukončit s přihlédnutím k zákonu o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Pokud by to však nebylo možné nebo by to některé ze stran nevyhovovalo, budou spory řešeny příslušným obecným soudem v souladu s bodem 4 tohoto odstavce.
  4. Soudní řešení sporů:

    4.1. Případné spory vzniklé mezi Poskytovatelem služby a Příjemcem služby (Zákazníkem), který je zároveň Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v §10 Pravidel, se předkládají příslušným soudům v souladu s ustanovením občanského soudního řádu z listopadu. 17, 1964 (Sbírka zákonů č. 43, položka 296, ve znění pozdějších předpisů).
    4.2. Případné spory vzniklé mezi Poskytovatelem služby a Příjemcem služby (Zákazníkem), který není zároveň Spotřebitelem, uvedené v § 9 Pravidel, budou řešeny u soudu příslušného podle sídla Poskytovatele služby.

  5. Zákazník, který je spotřebitelem, má dále právo využít způsoby mimosoudního řešení sporů, a to zejména tak, že po skončení reklamačního řízení podá žádost o zahájení mediace nebo žádost o projednání věci u rozhodčího soudu (tzv. aplikaci lze stáhnout na webové stránce http://www.uokik.gov pl/download.php?plik=6223 ). Seznam stálých spotřebitelských rozhodčích soudů působících při zemských inspektorátech obchodní inspekce je k dispozici na webové stránce: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 . Spotřebitel může také využít bezplatnou pomoc okresního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo sociální organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele. Mimosoudní náprava po ukončení reklamačního řízení je bezplatná.
  6. Za účelem smírného řešení sporu může spotřebitel podat stížnost zejména prostřednictvím online platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostupné na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
pixel